En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

tevalette kızı siktim

bi akşam arkadaşımla bara içmeye gittik ben 19 yaşında bir gencim 2 büyük rakı sadece ben içtim ve bayağı sarhoş oldum sonra ben bi tuvalete gidiyim dedim tuvalete giderken mukemmel fizikli büyk popolu bi kızla karşılaştım benim zaten kafa gitmiş tahrik oldum tabi tuvaletlerin yanında bi koridor var arkasıda bi oda bar arkadaşın olduğu için anahtarı bende var danın kızın kolunu tuttuğum gibi odaya attım onun götünü istiyordum kız bırak beni manyak falan dedikce ben tahrrik oluyordum üzerinde mini bir elbise ve deri botlar vardı kızı kolundan tuttuğum gibi kucagıma yatırdım başladım kıçını şamarlamaya bırak beni felan hala sızlanıyo cimcikliyo fln işte buna bu şamar attım eğer dedim bidaha bağırırsan cebimden çakıyı çıkarıp buğazına dayadım keserim boynunu tabi hemen sustu bunu dayadım kanepeye oturdum yanına kendime çektim elbisesini kaldırıpkilodunu indirip başladım parmak atmaya bi atıyorum kız aaahh dio bunu soydum amını bi güzel yaladım bira parmakladım onu domaltıp götünden sikcektim dur ne olursun dedi olmaz dedim dur fln dedi ben bi soktum bi çığlık attı allahtan bardayız müzik son ses bunu bi 50 dk siktim hala beni dişlio dedim yapma seni cezalandırırım oda dedi ne olcak he dedim sen görürsün mutfaktan bi tahta kaşık kaptım bunu kucağıma yatırıp ellerini bağlayım pastım bunun ggötüne kaşığı sonra saat 4 e geliodu bu uyuya kaldı sonra 2 gün bunu bırakmadım barda kaldık yemin ederim 2 gün götünün üstüne oturmadı tabi bende o 2 gün boş durmadım sevgilerimle... yorumlarınızı bekliyorum

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...