En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

karşı komşumu siktim

Merhaba ben 25 yaşında Hafif esmer uzun boylu ve yakışıklıyım. Bir gün üniversiteden 2 arkadaşımla tatile Çanakkale\\\'de bir otele gitmiştik;

Gelibolu tarafında bir oteldi. Biz kaydı yaptırdık sonra otelde 2 gün kaldık. Sonraki gün şehrin merkezinde iskeleye gittik. Geziniyoruz biz. Bütün kızlar kısa şortlarla geziyor. Ben bacaklarına bakmaktan gözlerimi alamıyorum. Neyse sonra döndük otele. Biz girerken otelde tek başına 20-25 yaşlarında 170 boylarında bir bayan kayıt yaptırıyordu. Üstünde bir body altında oldukça kısa bir şort vardı. Göğüsleri normal boyuttaydı ancak götü gerçekten muhteşemdi. Saçları ve gözleri siyah, pembe bir ruj sürmüştü. Ah şunu bir siksem diye geçirdim içimden. Akşam yemeği vakti gelmişti. Ama ben atıştırmıştım iskelede. Aç değildim diye arkadaşlarla yemeğe gitmedim. Denizin karşısında bir büfe-bar vardı. Oraya gidip bir iki bira içeyim dedim. Birayı içerken yanıma lobide gördüğüm kadın oturdu. Ona bakalmıştım. Oda birşey oluyor sandı. Ben farkına varınca başımla selam verdim, kadında bana gülümsedi. Kadında bir bira istedi. Ben birayı bitirdim gizlice onu dikizliyordum. Yine aynı kıyafeti vardı üstünde. Kadın bir bira daha istedi. İçtikçe içiyordu. 1-2-3-4 kadın hala içiyordu. Resmen sarhoş olmuştu. Ben çakırkeyif onu dikizliyordum. Sonra garson kadın hanımefendi daha fazla içmeyin sarhoş oldunuz deyince kadın bağırmaya başladı. Sonra garson, kadını götürmek için arkadaşını çağırdı. Ben hemen atıldım ben götürürüm diye. Oda anahtarına baktım. Bizim karşı odaymış. Hemen aldım götürdüm kadını. Bloğa girince kadını hafiften ellemeye başladım. Kadın sarhoş farkında değil. Sen kimsin diye sordu kendini zorlayarak. Sizi odanıza bırakıyorum dedim. Kadında birşeyler mırıldandı. Sonra anahtarı taktım açıp içeri götürdüm. Yatırdım kadını. Kadın sızdı kaldı. Çantasına bir bakayım dedim. Prezervatifler, penisler, kırbaçlar. Kadının çanta dolu. Sonra gittim yanına uzandım. Önce body\\\'sini çıkardım. göğüsleri muhteşemdi. Sonra eteğini çıkarayım dedim. Kadın uyandı. Napıyosun dedi. Ağzını kapattım. eteğini çıkardım sonra tangasını en sonda sutyenini. Göğüslerini yalamaya başladım. Kadın zevkten inliyordu. Öp beni öp beni diye inliyordu. Hemen dudaklarına yapıştım. Hem öpüyor hemde elimle amını okşuyordum. Sonra tekrar yapıştım göğüslerine. Yaladıkça yalıyordum. Sonra bende soyundum verdim 16\\\'lığı azına. Kadın boğuluyor gibi sesler çıkardı sonra eliyle biraz ittirip yalamaya başladı. Bakire değildi ama acemi olduğu belliydi. Dişlerini kullanarak yalıyordu. Bende dilinle yala dedim. Yalamaya başladı. Pek fena yalamıyordu. Ben kendimden geçiyordum. Sonra kadını kaldırdım. Tekrar dudaklarına yapıştım. Sonra ben uzandım kadın benimkini yalıyordu. Sonra 69\\\'a geçtik. Ben amını nasıl yalıyordum. Kadın inliyordu. O inlemeyle benimkini yalamaya başladım. Kadına biraz acemisin galiba dedim. Kadın inleye inleye memnun değilsen bırakalım dedi. Ben amına parmağı sokunca ahhh diye bağrdı yalamaya devam etti. Sonra kadını kaldırdım oturttum yatağa sonrada domaltıp sikmeye başladım. Kadın inliyor ve daha hızlı diye bağırıyordu. Amı küçük diye iyice zevk alıyordum. Soktukça sokuyordum. Sonra yattım birazda sen hopla dedim. O hopluyor bende zevkten geberiyordum. Kadın yoruldum diyince ben kadını hoplatmaya başladım. Kadın bu sefer daha fazla inliyordu. Götü ıpıslak olmuş sonradan farkettim. Artık yavaş yavaş boşalmaya yaklaşmıştım. Kadına yala dedim oda yalıyordu. Ben artık neredeyse boşalacaktım. Kadın kafayı ileri geri ittiryordum. Sonra çıkardım aleti yüzüne boşaldım. O gün onda kaldım. Sabah uyanınca baktım kadın duştaydı. Ondan sonra ben girdim duşa. Çıkınca kadının telefonunu aldım. İsmide Derya\\\'ymış. Onunda İstanbul\\\'da yaşadığını öğrenince nasıl mutlu oldum. O da benimle aynı üniversitede farklı bir bölümde okuyormuş. İstanbul\\\'a döndükten sonra onunla sürekli görüştüm. Haftada bir sevişiyoruz. Üniversite bitince onunu evlenmeye ikna ettim. hepiniz Derya gibisini nasip etsin.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...