En Çok Okunan Hikayeler

10 Kasım 2012 Cumartesi

Evli kadını becerdim

Ben selim 38 yasında 170 boyunda atletik yapıdayım İşim gereği zaman zaman İzmir e ya da İstanbul a giderim. Gittiğim zamanlar misafirhane de ya da otel de kalırım.
izmirde siktiğim evli karıyı sizlere anlatacağım

İzmir e mayıs 2009 da 35 yasında iken gittiğim de bir misafirhanede kalmaya başladım. Odalarda TV olmadığı için tv lobi de ortak seyrediliyordu. İlk zamanlar sıkıcı geçmeye başlamıştı. Kalacağım 5 günün bana sıkıntı getireceğini düşünüyordum. tab ki TV seyrederken bana bakan bir çift ela gözü fark edene kadar. Kaldığımın 2. günü bu gözleri daha da yakından görmek için lobide onun tam karşısına oturdum bir iki bakışmadan sonra bir bahane ile muhabbete girdim. Adı Meral di oda benim gibi İzmir e iş için gelmişti evli, 38 yaşında, kumral, ela gözlü, beyaz tenli, 1 65 boylarında hoş bir hatundu ilk tanıştığımız gece saat 2:00 ye kadar bahçede konuştuk. Söz hep siyaset, sinema, müzikten açıldı. İzmir in ve kızlarının güzelliğine kadar geldi ama bir türlü ona olan ilgime ve ihtiyacıma sıra gelmemişti. Ertesi gün yoğunluktan dolayı çok yorulmuştum taki akşam misafirhanede gülümseyen güzel bir yüzün bana günün nasıl geçti sorusunu sorana kadar. Yemeği beraber dışarıda yedik ve kordon da bir kahve içtik daha sonra serin İzmir gecesinde kordonda denizi izledik bir müddet. Üşüdüğü için kalktık yürümeye başladık bende iyice sokuldum ona doğru, öyle etkileyici kokusu vardı ki istemeden setreleşen sikim beline değdikçe bana daha da sıkı sarılıyordu. Vakit geç olmuştu, misafirhaneye doğru yola koyulduk. Giderken içecek bir şeyler alalım içeriz dedi. Yasak değil mi dediğimde ne olacak çantama atarız dedi. Kırmızı şarap, yanına çikolata aldık misafirhaneye geldik. Benim odam müsaitti oraya geçtik saat 3 e kadar muhabbet ettik ama muhabbet koyulaştıkça ve bel altına indikçe erotizm kokmaya başlamıştı adeta, yanımda oturuyordu birden hiçbir şey söylemeden dudaklarıma yapıştı öyle ateşli öpüyordu ki ben sadece eşlik ederek suyu akısına bırakmıştım. Yatağımın üzerine yığıldık, her tarafımı ısırıyordu büyük bir cinsel açlık çektiği belliydi. Evliydi ama 10 gündür buradaymış zaten kocası da biraz yetersizmiş sanırım bir taraftan meme uçlarımı öpüyor bir taraftan somuruyordu. Göbeğimden sonra sıra 20 cm lik aletime geldiğinde ben yavaş yavaş uçmaya hazırlanıyordum. İşini iyi biliyordu önce taşaklarımdan başladı. ilk defa bu kadar şehvetle emiliyordum ve dayanamıyordum artık onun içinde olmak istiyordum ama acele etmemeliydim. Ne de olsa benden mutluluk istiyordu kadınım. Bu kez sikimi yalıyor bir taraftan deliğini dizlerime sürtüyordu. Dil darbeleri daha sıklaştıkça bende tükenmemek için zor tutuyordum kendimi. Tam geliyorum dediği sırada hızla altıma aldım bacaklarını ayırarak kafamı gömdüm pırıl pırıl deliğine, dilimi içine kadar sokup çıkarıyor sonra da öyle somurarak emiyordum ki dayanamıyordu, altımdan kaçmaya çalışıyordu, bir yandan kıvranıyor diğer taraftan yalvarıyordu ne olur yeter sik beni, kökle kadınına dayanamıyorum: erkeğim diyerek homurdanıyordu ama benim onu 3-4 kez orgazm etmeden, bacaklarını titretmeden, gözlerinden yaş geldiğini görmeden bırakmaya niyetim yoktu. O tükenene kadar emdim amının dudaklarını, bızırını gözyaşlarını gördükten sonra kökledim 20 cm lik sikimi tatlı deliğine kökleyerek hızlı hızlı vurmaya başladım tam gelecektim ki tekrar cıktım ve yeniden emmeye başladım deliğini, resmen kuduruyordu altımda amına dilimle darbeler vurup arka deliğine kadar emiyordum.Sonra yeniden köklüyordum.Yalvartıp tekrar sokuyordum. Tam boşalacağım zaman tekrar çıkarıp sikimi yeniden emiyordum amını defalarca tekrarladım en sonunda nolur dayanamıyorum demesiyle içinde patlamam bir oldu resmen ikimizde bitmiştik. Duş alalım dediğimde alamıycam sabah alırım belim tutmuyor dedi bacakları ise zangır zangır titriyordu. uyuya kalmışız yana yana

Sabah uyandığımızda tekrar öpüştük duşumuzu alıp işe gittik. Ogün bana attığı mesaj çok onure etti beni “erkeğim: kadın olduğumu hissetimdin bana aksamı iple çekiyorum kocacığım”

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...