En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

kankimin bende gözü varmış

benm cok sewdiqim bir kankam vardı. daha tanısalı 5-6 ay olmustu ismi de aliydi ali 180 boyunda 70 kilo esmer 18 yasındaydı. çok da yakısıklıydı biz aliyle cok iyi anlasırdık her seyimizi paylasırdık ama neden bilmiyorum son zamanlarda aliye karsı bir seyler hissetmeye baslamıstım kendi kendime benim aliyle bel altı konular açmam lazım  diyordum. bir gün mesajlasıyoruz aliye hiç ilişkiye qirdin mi die sordum o da coqu kez qirdiqin söyledi bana sordu sen hic qirdin mi diye ben de bozuk deqilim arkadan yaptm dedim biraz dha konstk ama iice abartmıstık artık birbirimizi hayal edip hikayeler qönderrdk birbirimize cok azacak olmalı ki kalcaların cok qüzel dedi ben de ona öyle mi ? dedim evet qöqüslern de dik duruo dedi bn de öyle dedm ertesi qün oldu okula qittim qözüm sabah aliyi arıyodu akamiz de lise 4tük ama sınıflarımız farklıydı teneffüslerde hep yanıma qelirdi o qün de bilerek onu cıldırtmak icin etek qiymistim etek de kısaydı yanıma qeldiqinde hep bacaklarıma bakıyodu anlıyordum ben de en arka sırada oturuyordm teneffüste sınfta da 3-5 kisi ancak kalır bacaklarımı ve qöqüslerimi süzdüqünü anlıyordum sakayla karısık elini alıp bacaklarımın üstüne koydm ten corap vardı sadece o da anladı istekli olduqumu artık knka qözyle bakmıordm ona sonra sınıftakilere caktırmadn bacaklarımı oksuyor bazen de amıma dogru kayıyordu benim tüqlerm diken diken olmustu kendimden qeciyordm bn de onun sikini ellemek istedm ama kalkar die ellemedim sonra zil caldı sınıfa qitti bir sonra ki teneffüste öqle teneffüsüydü öqle teneffüsüne qirince sınıfta kimse olmaz herkes yemek yemeye inerdi ve yukarıya kimse cıkmasn die nöbetcile merdivenn basında beklrdi yani hırsızlık olayı olmasn die. biz aliyle ikimiz inmedik ben onların sınıfına qittim ali de basını sıranın üstüne koymus uyuyordu bn kapıyı acınca uyandı neden qeldiqimi anlamıstı qittim yanına oturdum normal konusuyordk sonra bn masanın üstüne otrdm bacaklarımı da hafif araladm o da bunu bekliyordu zatn elini alıp bacaklarıma koydm o da oksuyordu backlarımı sonra yukarı doqru cıktı amımı elliyordu eteqin altından sonra yetmedi eteqi kaldırdı corabı biraz indirdi kilotumu da indirdi karsısında ıp ıslak duruyordu birz dha elledi ellerken qözlerime bakıyordu o qözlerime baktıkca bn dha da zevke qeliyordum sonra bacaklarımı birz dha acıp amımı inceledi sonra parmak sokmaya basladı hızlı hızlı qidip qeliodu cok hosuma qitmsti sonra yalamaya basladı bn zevkten kuduruyorm dilini amımın icine sokup cıkarıodu artık delirmstm artk bi seyler yapmasını qirmesini istiyordum nefes alıs verislerm hızlnmstı onnkiler de öyle onda pantolon vardı siki şaha kalkmıstı sonra beni masanın üstünden indirdi duvara yasladı deli qibi öpmeye basladı ben de pantolonunun düqmelerini actım artık alinin o çok merak ettiqim siki karsımdaydı çok kalındı ama kısadı cok da kısa deqildi 16-17 cm vardır tahminim alinin sikini qörünce bn cılqına döndüm ali bir yandan da qöqüslerimi oksuyordu sütyenmn icinde elini dolastırıyordu qöqüslermin uclarıyla oynaması beni daha cok azdırıyordu ali kafamdan tutup sikine doqru bastırdı yalamamı istedi büyük bir istekle yalıyordum 5-10 dk yaladm ama bosalacaqı zamn kafamı cekr bni durdururdu içime bosalmak istiyordu sonra eteqi yukarı kaldırdı corabım ve kilodumu da asaqıya indirdi ellerimi masanın üstüne koyup domaldım aliye ali biraz daha amımı yaladı o pozisyonda ondan sonra sikini tükürükleyp qötüme yavasca qiriyordu cok acıyordu ama baqırmamam qerekiyordu sesssz sessz acıdıqını anltmya calısıyrdm ama o dinlemiyordu bile kafası qirdikten sonra diqer tarafları kolay qirdi ali qidip qeliodu qidip qeliodu qidip qelirken koltuk altlarımdan qöqüslerimi elliyordu sonra içime bosaldı ve sikini icimden cıkardı sonra da üstümüzü qiyip oturduk zil calana kadr ve cıkmaya basladık ben daha yeni qelmistim o okula ama iyiki de qelmisim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...