En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

21 yaşındaki taşı devirdim

merhaba , ben fatih  (gerçek adım değil tabii) yine böyle bir sitede yaşadığım bir çiftle sex hikayemi yayınladıktan sonra birkaç kişi adresimi ekledi.bir tanesi dikkatimi çekmişti.telefon numarasını verdi.

aradım gerçekten genç bir kızdı.msn de ve telefonda saatlerce konuştuk.o bana ben ona sikişlerimizi anlattık.onu sikmek istediğimi söyledim.o 21 yaşındaydı bende 45 . babası yaşında biri ile sikişmek hoşuna gidecekti.değişik bir tecrübe olacaktı.
şehir dışında oturuyordu ertesi gün sabah erkenden kalktım.bulunduğu şehre gittim.buluştuk.buluştuktan sonra bile vazgeçebileceğini söyledim ama o otele gidelim dedi.bir otel bulduk ve odaya girdik.
ben hemen kemerimi çözüp pantolonumu çıkardım.dimdik olan sikime kaçamak bakışlar atıyor biraz alışalım diyordu.ben yatağa uzandım ve elini donumun üzerinden sikime getirdim.şimdi sikimi okşuyordu.doğruldum ve boynundan öpmeye başladım.döndü ve dudaklarını bana sundu.öpüşmeye başladık.sonra üstünü çıkardım ve boynunu göğüs uçlarını yalayıp emmeye başladım.pantolonunun üzerinden de amını okşuyordum.pantolonunu çözdüm ve çıkardım bacaklarını araladım ve donunun üzerinde sonrada aralayarak amını yalamaya başladım.inliyordu.ben ona orospu diyordum o da bana \\\"sikicim\\\" diyordu.yala sikicim yala amımı.
sonra donunu çıkararak ters bir şekilde yüzüme oturmasını söyledim.önce amını sonrada göt deliğini yaladım.daha evvel göt verdinmi dedim.evet 2 kere ama bu gün yapmak istemiyorum dedi.ve sikime yapışarak emmeye başladı.69 pozisyonunda o benim sikimi bende onun göt deliğini yalıyorduk.sonra altıma aldım ve bacaklarını araladım.
\\\"sokkkk artık\\\" diye inledi
\\\"sikilmeye hazırmısın\\\" dedim
\\\"evet sik beni \\\" dedi

benim sikim 15 cm boyunda normal bir siktir.ama sikişmem biraz uzun sürer.o gün saat 12 de başladık sikişmeye saat 17:00 gibi ağzına boşalarak bitti.ağzına boşalmamı o istedi.zaten amına boşalamayacağıma göre ya götüne yada ağzına boşalacaktım.o ağzını seçti.
yaklaşık 5 saat değişik pozisyonlarda siktim.amının suları hiç dinmiyordu.her sikişimde sikişmeye hazır bir am buluyordum.
ikimizde yorulduk.giyindik ve odadan çıktık.sex yapmak isteyen meraklı arkadaşlarına msn adresimi
başka bir arkadaşı ile kamerada buluştuk.onuda sikmek istediğimi söyledim.o da bakira olduğunu böyle daha güvenli olacağını söyleyerek kamera karşısında soyunda . domalarak göt deliğini , bacaklarını açarak amının deliğini bana sundu.zaman zamanda götüne salatalık sokarak inliyordu.bende onu seyrederek 31 çekiyorum.
genç kızlar değişik ve güvenli bir sex yaşamak isterseniz sizlerde adresimi ekleyin.sikimi düşünerek sikildiğinizi farzederek mastürbasyon yapın.bende sizi seyrederek

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...