En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

nişanlımı doya doya siktim

ben sedat istanbulda oturuyorum nişanlıyım size başımdan geçen ve hala da devam etmekte olan bir anımı anlatmak istedim nişanlım merveyle daha önceden tanışıyorduk kız kardeşimin sınıf arkadaşıydı
çok tatlı ve minyon tipli olmasına ragmen dik gögüsleri ve dolgun kalçaları her zaman bende özel bir istek uyandırmaya yetiyordu gerçekten esmer güzeli beyaz tenli taş gibi bir kızdı neyse nişanlanmadan önce buluşmalarımız oluyordu elbet
bu görüşmelerimizde git gide yakınlaşmalarımız oldu ve bir gün sahilde kayalıklarda otururken çevremizde kmseler yoktu merve ile öpüşmeye başlamıştık elim aniden amına giti ve orayı okşamamı istedi okşadım deliler gibi sevişiyorduk merve sakso çekiyordu yarağımı öyle yalıyorduki
kendinden geçmişti sahilde yaklaşık 200 metre kadar uzaklıkta balıkçılar vardı onların bizi izlediğini söyledim merveye ama o umursamadı bişey olmaz aşkım dedim devam edelim hadi diye
inliyordu bu sözleri beni daha da delirmişti artık balıkçılarda umurumda değildi ama her baktığımda balıkçı teknesi bize daha çok yaklaşıyordu ben olacakları tahmin etmiyordum merve bak adamlar buraya geliyor dedim merve ise korktun mu aşkım ne olucak ki diyordu bende artık hiç umursamıyordum mervemi altıma alıp artık bekaretini bana vermesi için son hamleyi yapıyordum ama
gözlerime inanamadım çünkü merve zaten daha önce bekaretini vermişti beni deli etmişti bu durum ama okadar zevk gelmiştimki onu daha sert şekilde sikmek istiyordum artık balıkçılar kıyıya gelmişti nerdeyse merve altımdayken bir ara bana değil de arkamdaki adama bakığını ve gel işatreti yaptığını görmüştüm anlamadım neden böyle bişey yaptığını
ben amını sikerken aniden 3 tane tanımadığımız adam çevremizi sarmıştı adamlardan biri merveyle konuşmaya başlamıştı merve hadi neden gelmiyorsun dediğinde şok olmuştum ama merveden intikam alma duygumda kabarmıştı adam mervenin yanına geldiğinde yarağının taş gibi olduğunu gördüm pantolondan belliydi
merve kemeri çözdü ve aman tanrım one yaraktı öyle merve benimkinin iki misli üyüktü nerdeyse merve aşkım harika deme diyordu bu yarağın beni sikmesini istyorum deli gibi sokmasını istiyorum diye yarağı agzına alıp yalamaya başlamıştı bile diğer adamlar beni geri çekip merveyi aralarına almışlardı
biri ağzına veriyordu biri amına sokuyordu diğeri ise göt değilini yalıyordu ben çıldırıcaktım nerdeyse ama merve öyle çığlık atıyorduki anlatamam sıra sıra sabaha kadar mervemi siktiler mervem götten hemde amdan aynı anda yarrakları almıştı içine sabaha karşı adamlarla telefon
alışverişi yapıp ayrıldık mervem 3 gün yatağından kalkamadı işede gitmedi ara sıra balıkçılarla buluşup mervemi doyuruyoruz benim yapamadığımı başkaları yapıyor mervem anlıcağınız tam orospu oldu...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...