En Çok Okunan Hikayeler

12 Kasım 2012 Pazartesi


slm ben cemil 22 yasında 1.80 boyundayım. yakın zaman da basımdan gecen olayları anlatacağım. cocukluk arkadasımın 28 yasında ablası vardı bende hep ablam gibi görür ve öyle seslenirdm. arkadasımın dükkanları vardı birgün ben ordayken depodan malzeme cıkacaktı secil ablayla ben indik bana cok güvenirler aileden biri gibi sayarlardı. neyse depoya indik secil ablanın altında mavi dar bi esofman üstünde beyaz bir bady vardı südyenide belli oluyordu.. ama ben ablam gibi gördüğüm kişiye nasıl bakabilirdim.. ama o kocaman gögüsleri önümde duruyor ve ilk defa bu kadar ilgimi cekiyordu. neyse bi kaç koli yukarı cıkardıktan sonra tekrar indik. secil ablam eğilmiş o kocaman götü ortadaydı. dayanamayıp ellemeye basladım şaşırmıstı ama sesini de çıkaramıyordu. 2. koli daha çıkardıktan sonra tekrar indik artık dayanamadım ve dudağına yapıştım ve karşılık verdi. elimle kalcasını göğüslerini sıkıyordum. elini direk sikime attı ve oynamaya basladı. hızlı olmamız gerekiodu.yarrağımı cıkarıp ağzına verim o kadar güzel yalıyorduki emiyorduki üniversiteden deneyimli olduğu belliydi. ayağa kaldırıp eşofmanı indirdim ve tangasının arasından yeni traşlanmıs amını yalamaya başladım sulanmaya baslamıstı ve ben artık zevkten ucacaktımm bacaklarım tutmuodu... yarrağmı tekrar ağzına verdim müthiş yalıyor müthiş tükürükle beraber sesler cıkarıyodu. ve ağzına bi anda bosaldımm. yutmasını söyledim. daha önce denemedim dedi. yatacaksın dedimm ve bi anda yuttu. tadı bi değişik dedi :) yarasın ablama dedim... hiçbişey olmamıs gibi yukarı cıktık. sadece bakısıp arada gülüşüyoduk.. devamında nasıl birlikte olduğumuzu ablatacağım .. o kalcalar o göğüsler aklımdan cıkmıyorr.....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...