En Çok Okunan Hikayeler

9 Kasım 2012 Cuma

azgın muhasebeci yanıyo söndürdüm

Selam beyler , benim adım turgay.

23 yaşındayım ve bugüne kadar böyle çılgın muhasebeci görmedim diyebilirim sizlere.Hava 30 derece filan oldukça çok sıcak.İş çıkışında zeynep hanıma yani çılgın muhasebeciye bir cafede soguk birşeyler içmek için teklif ettim.Zaten sever kendisi gezip eglenmeyi birşeyler içmeyi.Hemen kabul etti ve geçtik oturduk.Ne içelim diye sorunca bira diyince şaşırdım ve hadi ya dedim

ozaman 50'lik iki tane söyleyelim dedim tamam iyi olur dedi.Bira bitimine kadar normal işle ilgili sohbetler ettik daha sonra bira sanırım kendisinde biraz etki yarattı bende o sırada fırsattan istifade birlikle olmak için açılmaya çalışıyordum. Üzerinde beyaz atlet vardı gögüs dekontesi muhteşemdi sürekli bakıyordum.Sanırım kendiside fark etti baktıgımı nereye bakıyorsun canım çok mu begendin yoksa dedi. Bende hiç çekinmeden evet güzel gögüslerin var muhteşemsin dedim.Hadi ya okadar iyimi ki dedi ilk önce sonra evet gögüslerim güzeldir dedi.Bende baktım ilerliyoruz gireyim konuya dedim. Aslında gögüslerini yakından görmek isterdim dedim baka kaldı bana.Neden olmasın diyince çok şaşırdım ve nerede olacak dedim bize gidelim dedi.Biraları içtik kalktık , evin yolunu tuttuk zeynep ile.Eve geçip ilk önce müzik açtı fon müzigi tarzı birşey ve şarap getirdi 2 kadehte şarap içtik ve o an başlayalım turgay hadi dedi. O an yapıştık öpüşmeye başladık resmen yiyecek gibiydi beni okadar istekliydi yani kendiside. Ben bir yandan öpüyor diger yandan gögüslerini elliyordum ve bu onun çok hoşuna gidiyordu.İlk başta ben soymaya başladım çırıl çıplak kaldı ve gögüslerinin uçlarını yalamaya başladım.

Hadi amcıgımıda yala aşkım bitir beni diyip inliyordu sonunda vajinasına indim ve yalamaya başladım.5 dakika kadar yaladım durdum inleyip duruyordu sürekli ve sonunda zevksuyu gelmeye başladı.Yeter mi bu kadar dedim eve şimdi sıra bende dedi ve benim 19 cm\'lik yarragımı dibine kadar agzına soktu tükürükleyip saxso çekiyordu. Ben böyle sakso çeken bir kadın görmedim harika yalıyordu. Hadi aşkım sik beni dedi dayanamıyordu artık domal dedim bir egildi tükürükleyip yavaşça soktum ahh aşkım harikasın dedi.

Çok güzel tertemiz bembeyaz amcıgı vardı sürekli gir çık yapıyordum ve daha hızlı olmamı istiyordu.Ben senin fahişenim artık seninle sevişmek istiyorum hayatım diyip duruyordu Benimle hoşuma gitmiyor degildi tabi artık çok güzel bir çılgın fahişem vardı.Amcıgından çıkıp birazda arkadan girdim her yerimi del tatlım girmedik sokmadık yer bırakma dedi. Ön arka her yerine girip çıktım zevkten ikimizde ölüyorduk.Hadi gel birazda gögüslerinin arasına sokup çıkarıyım dedim o dik sarkmamış gögüslerini arasına sokup çıkardımm böyle bir zevk yok arkadaş.Beni yataga attı ve hadi dur şurda sana göstereyim kendimi dedi ve bir anda üstüme oturdu hoplayıp durdu.Stripriz yaparak hopluyordu çok iyi biliyordu işini.Sonra ben altıma aldım ve amcıgına yeniden soktum kollarından tuttum hızlı hızlı sikiyordum geliyorum aşkım diyince gögüslerime boşal hayatım hadii gel yoksa ben gelicem diyordu.

İki dakika kadar daha amcıgından siktim ve bir anda gögüslerine boşaldım ikimizde o an çok mutlu olmuştuk ve rahatlamıştık.Bana nasıldım iyiyim dimi diyordu bende senin gibisinehiç rastlamadım demiştim ve bu onun hoşuna gitmişti.İki üç günde bir tekrarlayım dedi bana bende zevkle mutlu olurum tabiki dedim.Sonrasına beraber bir duş aldık ve duştata öpüştük çıkıp üstümüzü giydikten sonra ben evime gittim.Ertesi gün hiç birşey olmamış gibi işimize devame ettik. İki günde bir kesin sevişiyoruz dayanamıyoruz okadar yani kitlendik birbirimize.Benim hikayemde bu kadar ama eğer şansınız var ise muhasebecilerle yatmaya çalışın çok çılgın fahişe oluyorlar.Hadi güle güle..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...