En Çok Okunan Hikayeler

28 Mayıs 2013 Salı

türbanlı çift ile grup yaptık

Selam ben 175boy 84kg beyaz tenli biriyim özel sektörde çalışıyorum birgün telefonuma slm diye bir mesaj geldi bende slm diye cevap verdim.. sonra beni aradı biraz konuştuk normal dost arkadaş gibi daha sonra bana evli oldugunu vede grub düşüncesi oldugunu söyledi. ben olur dedim. bana eşini anlatmaya başladı eşi kapalı 170 70kg kumral bir bayan kapalı namazında bir insanmış ben inanmadım ama karısını ikna etmiş ve benimle onu konuşturacagını söyledi ve kapattı bir gece eşi aradı merhaba mehmet ben arzu nasılsın mehmet dedi iyiyim siz nasılsınız dedim fazla konuşamıyacam kameran varmı dedi bende var dedim sonra müsait olunca camda görüşürüz o zaman dedi,msn adresini mesajla gönderdi. bir hafta sonra aradılar camda görüşebilecegimizi söylediler.. onlar beni ilk kez msnde camda gördüler kendilerini göstermediler iki gün sonra camda görüştük ama başı açıktı ve çok korktukları için camda yüzlerini göstermediler.bende ısrar ettim.ama daha . sonraki görüşmelerimde doğal olmalarını ve nasılsa evde camdada öyle görünmelerini istedim vede o anda o güzelim arzu arzuyu sacı kapalı olarak kocasıyla birlikte yüzalerini gördüm.beni evlerine davet ettiler inanamadım ama garibte olsa bir gerçek vardı arzu arzuda istiyordu ama çok utangaç bir yapası vardı hikmet onu ikna etmiş.ve bana nasıl bir ilişki yaşayacagımızı hikmet camda anlattı bir kere camda arzunun gögüslerini gösterdiler bende onlara benim 17lik öyle aham şaham abartılı omayan sikimi gösterdim. onlarla detayları konuştuk ve evlerine bursaya davet ettie bir hafta sonu ayarladım ve bursada bir alışveriz merkezinin cafesinde buluştukama bulana kadar orayı canım çıktı çünkü bursaya ilk gidişim oldugundan tarifle zor buldum akşam 6:30 gibi hikmetle buluştuk yalnızdı biraz oturduk havadan sudan konuştuk evlerinin musit olmadıgını ama akşam on bir gibi rzuyla birlikte beni bir alt katta evlerinin bir alt katı orda agırlıyacaklarını söylediler bende hediyelerimi aldım hikmetle biraz bursa turu yaptık ve saat tam 11 :00 evlerişnde idik hikmet beni aşagı kata sessizce koydu kapıyı kilitledi ve yukarı çıktı çünkü buyuk kızları vardı bende bu arada tırsmadım diğil kapı üzerime kilitlenin ce ama öncedende söylemişti biraz odada isindım. biraz kestirmişim 30 dk sonra hikmet geldiarzuda biraz dan gelir dedi olur dedim ve nasıl yaklaşayım dedim iltifat et yeter dedi.10 15 dk sonra arzu geldi havadan sudan derken hikmet konuya girdi. nette nasıl oluyorsak burda gerçekçiyiz hadin öyle olalım dedi bana karımın neresi güzel dedi bende kalçaları dedim. karısana göster . onları mehmetime dedi karısı olmaz filan desede kalçalarını açtı gtözterdi. sonra öpüşmeye başladılar karısın elini benim elime uzattı ellerimiz kenetlendi arzu kocasını öpüyordu hikmet mehmetlede öpüşebilirsin deyince yavaştan dudak dudaga geldik ama gözlerini hiç açmadı arzu arzu ve ben kulak memelerini öptünm bogazını öptüm yavaşca nasıl buldun beni dedim hoş birisin camdanda genç mişsin dedi.bende ellerini benimkinin üstüne koydum ve okşamaya başladı bende gögüslerini okşarken arzu arzunun dudaklarını sehvetle öpüyordum hikmetse bize bakıyor ve daha sonra sana sözüm vardı kendi elimle senin sikini dılşarı çıkaracagım dedi ve beni kulotsuz bıraktıkarısıda üstünü ve sutyenini zorla ikna ettik ve çıkardık ama atletini çıkarmadı. gögüslerini atletini kaldırarak birini hikmet birini ben yaladım. sonra arzuyu yataga yatırdım amını yalamaya başladım kocasıda agzına vermeye başladı, sonra yer değiştirdik . arzuyu alıp kotuga domalttım amına fırça atarak sikmeye başladım, hikmet koltukta oturuş 31 çekiyodu arzu kısık kısık inliyodu sonunda boşaldı bende onun arkasından boşaldım. koltuga oturdum arzu sikimi yalamaya başladı hikmette arzunun arkasına geçerek önce benim döllerimle dolu amını yaladı sonra sikmeye başladı. devamını isteyenler arasın anlatırım onlara.... ama harika bir geceydi. daha sonra birkaç kez daha birlikte olduk sonra kızları üniversiteyi kazanınca baska şehire taşındılar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...