En Çok Okunan Hikayeler

24 Mayıs 2013 Cuma

lastikleri patlayan abla kardeşi akşama kadar siktim

Öncelikle şunu söylemeliyimki bu hikaye tamamen gerçektir,ben 185 boylarında 26 yaşında yakışıklı biriyim anlatacağım olay kastamonuda sahil ilçelerinin birinde başıma geldi arkadaşlarla sahilde biraz yüzdük ve barbekü yaptıktan sonra ben ayrıldım arabamla tam sahilden çıkmıştımki arabamda tofaş bu arada yolda lastiği patlamış araç gördüm v 2 güzel kız tabi ben normalde inanlı ve yardım sever biri olmaya çalışıyorum aklımda en kğüçük bi bozukluk yok evliyimde durdum kardeşim ne yapabilirim hayırdır falan dedikten sonra lastiği değiştirebilir misiniz? dediler. Tabi dedim değiştirdik işimiz bitti 6 km ilerde yazlımız var 2 kardeş 1 haftalına geldik size bişeyler ikram edelim dediler ben önce saolun falan dedim ama çok ısrar ettiler mecbur kabul ettim. Eve gittik evleri adeta bir köşk gibiydi oturduk alkol getirdiler ben kullanmıyorum dedim. O zaman meyve suyu ya da soda getirelim içermisin dediler. Bende meyve suyu içerim dedim.
Meyve suyu aldım bu arada küçük kız müsade istedi duş almak için ben büyükle kaldım bana kaçamak bakışlar atıyor adeta gözüyle beni yiyordu en sonunda bende müsade istedim  dur nereye gidiyorsun parti daha yeni başladı deiler kalk havuza gireceğiz dediler istemedim ama zorla soktular havuza girdik ama onların gözü hep bendeydi 2 de yanıma yaklaştılar ve oynaşmaya başladılar kaçmak istedim ama nafile biri dudaklarıma biri sikime sarıldı suda gel yukarıya dediler yukarıya çıktık yatak odasına 2 de öyle azgındı ki yalaıp yuttular sonra biri götten sikmemi istedi ben hayır cevabını verdim olsun dedi amımdan sik ozaman dedi başladım sikmeye öbürüde sanki arkamdan beni sikiyorcasına (:değişerek 2 kız kardeşi o gün akşama kadar siktim mecalim kalmadı yeter artık diyene kadar,siz siz olun yolda her bayana güvenmeyin(:fazla detayı anlatmak istemediğimden kısa ve net anlattım kusura bakmayın artk

1 yorum :

  1. merhaba güzel bayanlar, istanbuldan suat ben yaşım 35 bakımlı temizliğe önem veren biriyim. güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0533 091 1998 özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.:)

    YanıtlaSil

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...