En Çok Okunan Hikayeler

14 Mayıs 2013 Salı

kocamı ilk kez aldattım

selamlar ben edirneden öznur kocamı ilk aldatmamı anlatmak istiyorum kimseye anlatamadığımda burda yazıp anlatmak istedim yaşım şuan 32 1.60 boyunda 60-63 kiloda minyon hoş bir bayanım siyah saçlı kahverengi gözlüyüm bundan 5 sene önce kocamı arkadaşı ve aile dostumuz olan serdar la aldattım serdar serbest olarak boya işleriyle uğraşıyor yaş olarak ta benden 6 yaş büyük ben normalde aile ortamın da ona abi diye hiyap ediyorum uzun boylu düzgün fizikli bir adamdır hep sikini merak edip durmuşumdur içten içe hep beni bir sikse diye düşünüp dururdum karısıda fena değildi güzel alımlı bir bayandır hep onu aldatırmı diye düşünüp dururdum neyse bir gece bize geldiler oturmaya çay kahve falan içerken muhabbet boya işine geldi bir yerlerde yaptığı boyayı anlatıyordu benim kocaya sonra lafa ben girip aslın da bizimde evin boyanması gerektiği söyledim benim koca cenk te e serdara yaptıralım falan dedi serdar da tabı ben yaparım başka ustamı tutucaksınız falan diyerek gülümsedi neyse uzatmayayım konuştular anlaştılar o günden 10 gün sonraya gün verdi bana da yenge sen evi toplamana gerek falan yok dedi sadece duvar boyundaki eşyaları ortaya çekersiniz falan dedi ben de tamam olur serdar abi dedim onlar benim koca cenkle sohpete devam ettiler bende karısı buketle sohpete devam ettik akşam oldu ve yattık cenk yatakta sevişmek istediğini söyledi bende tamam deyip sevişip sikiştik sikişmemiz her zaman olduğu gibi kısa sürdü 10-15 dakika kadar sonra o kalktı duş almaya gitti bende yatakta çıplak yatmaya devam ettim yatarken bi an serdar abi aklıma giri verdi kendi kendime acaba boya günü beni sikermi diye düşünüyordum sonra sikini merak etmeye başladım altında ne vardır klotmu yoksa baksırmı diye sonra düşüncelerim biraz daha ileriye gitti ve onun karşısında eğilip ağzıma aldığımı falan düşünmeye başladım onun da benim amımı yaladığını benim koca benim amımı gerdek gecesi haricinde hiç yalamamıştı sikinide hiç yalatmamıştı her sevişimizde tam aşağı iniyorum yalamak için hep tutup kaldırıyordu beni neyse ama ben yalamaya ve yalatmaya bayılıyorum ama yalatçak kimse olmadığından hep kursağımda kalıyordu ben düşüne dururken koca banyodan çıktı ve yatmaya geldi o sırada ben de duş alıp yattım ama uyuyamıyordum serdar abinin beni sikmesini hayal ediyordum neyse ve o gün geldi çattı ben hep plan yapıp durmuştum o gün için baktım benim kocayla geldiler saat sabah 10 gibi ewe bakıp tekrar çıktılar boya malzeme falan almaya çıkarlarken bende cenke 1 saat sonra falan gelin dedim bi duş alayım sonra alamam serdar abi burdayken dedim o da tamam ewe bişey lazım mı adamın karnı acıkır ben bi daha gelemem falan dedi bende birşeyler almasını söyleyip gönderdim cenk market işletiğinden pek sık ewe gelmiyordu gündüzleri gece 2-3 gibi geliyor du bende onlar gidince hemen duşa banyoya girdim güzel bi temizlik yaptım amımda bacaklarımda ki kılları falan aldım ve çıktım sonra ikisi geldi 1 saat sonra falan serdar abi cenke boyaya yarın başlıycağını döyledi ewin içinde bazı alçı işleri olduğunu söyledi cenk te tamam dedi ben cenke serdar abi işleri yaparken yatak odasında tv izlemem için tv ye yatak odasına getirmesini istedim serdar abi de onaylarcasına ewet cenk ben işleri yaparken yenge otursun 2-3 gün rahatsızlık vericez ama napalım dedi ve cenk tv getirip serdara birşey lazım olursa ararsın yollarım dedi ve çıktı gitti bende yatak odasına geçtim serdar abinin oda ya girmiyceğini bildiğim için hemen soyundum ve amıma bacaklarıma gögüslerime krem sürüp altıma klot sütyen giymeden hemen bi eşortman ve bi tşöt giyip serdar abinin yanına çıktım serdar abi bana hiç bakmıyordu ben onla sohpet etmek için herşeyi yapıyordum o hem işini yapıyor hem bana cevap veriyordu çok sorunuyordum sonra bi nescafe yapayım abi dinlen biraz dedim o da tamam dedi yaptım ve oturduk öyle laflıyorduk sonra göğüslerime baktığını farkettim ada ona baktığımı farketti ve gülümsedi sonra ona abi yatak odasında bazı yerler var orayıda alçı yapıcanmı dedim oda bakayım bi dedi ve kalktık yatak odasına gittik ben heycandan çıkardığım klotumu ve sütyenimi yerde bırakmışım oda gördü ve eğilip aldı yatağın üstüne koydu bana bakarak bende çok sıcak abi napayım giymiyorum dedim oda sıcaktan yakındı ve arada giymediğini söyledi öyle daha rahat dedi bende güldüm ona bakarak oda bana güldü biraz bakıştık ve odaya baktı çıktık yine oturduk kahveleri içmeye devam ettik sonra bana bi duş alabilirniyim dedi bende tabi abi rahatına bak dedim ve kalktı banyoya geçti 1-2 dakika sonra bende kalktım ve kapı deliğinde baktım ne yaptığına soyunmuş suyun altında sikini okşuyordu bu güne kadar gördüğüm en büyük yaraktı uzun ve kalındı çok heyecanlandım dedim çıkınca atlıycam kendi kendime sonra 5 dakika sonra banyoda havlu olmadığını söyledi ve getirmemi rica etti bende tamam abi diyerek getirdim kapnın arasından verdim ve çekildim geri doğru ama dayanamayıp açtım ve içiri girdim ne olursa olsun dedim oda şaşırdı dedim serdar çok canım istiyor güldü biraz ciddi olduğumu anlayınca şaşırdı ama ben o sırada onun sikini elime almıştım bile sonra beni kucaklayıp yatak odasına götürdü siki tertemizdi ve çok büyüktü yaklaşık 22-23 cm vardı ve çok kalındı hiç öylesini o ana kadar görmemiştim beni yatağa oturtup karşımda duruyordu ve bi anda ağzıma aldım sikini ağzıma sığmıyordu sanki kafası devasa bişeydi bi süre yaladıktan sonra beni yatağa uzatıp eşotmanımı çıkardı bacaklarımı havaya kaldırıp ayırdı bir anda dilini amımda hissettim öyle güzel yalıyordu ki şakır şukur sesler geliyordu ve o sırada büyük bir zewkle boşaldım oda anladı ve yatağa uzandı oturmamı söyledi siki o kadar büyüktü ki bi an alamıycam diye düşündüm ve oturdum o eliyle sikini tutup amıma sürtüyordu amım zaten sırılsıklamdı biraz sürttükten sonra sikini tam amımın deliğine getirdi ve kalçalarımdan bastırdı o kadar canım yandıki bir an offf serdar abi diye bağırdım oda bana geçer biraz sonra dedi ve içime girip çıkmaya başladı yavaş yavaş canım o kadar yanıyordu ki ama zewkte çok alıyordum sonra hızlanmaya başladı o kadar hızlı sokup çıkarıyordu ki şaşırmıştım amım parçalancaktı sanki ve yine boşaldım beni kucağından indirip domalttı arkama geçip sikini tekrardan amıma soktu belimden tutup hayvanca çekiyordu resmen siki dibine kadar giriyordu acıyordu ama çokta hoşuma gidiyordu sonra boşalcağını söyledi bende boşal dedim nereyi dedi bende içime abi dedim hap kullanıyorum bişey olmaz dedim eminmisin dedi ewet abi dedim we boşaldı o kadar doluymuşki boşaldığını amımın duvarlarında hissettim ve o sokmaya devam ediyordu bi ara domalmış vaziyette bacaklarımın arasından baktım amıma doğru resmen beyaz beyaz damlıyordu boşaldıkları yatağın üzerine o kadar çok boşaldı ki amımdan acayip sesler geliyordu plof plof diye sonra biraz yattı yatağa ve tekrar isteyip istemediğimi sordu bende isterim abi dedim o zaman kaldır bi daha yapalım dedi bende tamam deyip yalamaya başladım siki tekrar kalktı beni yine domalttı o da yatağın üstünde ayağa kalktı ben ne olduğunu anlamadım birden sikinin kafasını göt deliğimde hissettim dedim abi arkadan olmaz oda olur olur diyerek güldü bende valla olmaz abi dedim o acıtmıycam söz dedi bende sesimi çıkaramadım anladım götten de sikiceğini ne yapsam boştu karşı gelemedim ve sikini amıma sürtüp göt delime getirdi ve yavaş yavaş bastırmaya başladı canım çok yanıyor du amıma girmesinden bile çok bi an bırak abi çok acıyor dedim öyle deyince bikerede kökledi sonuna kadar değildi ama yarısına kadar sokmuştu hiç kıpırdamadan durdum ne ileri ne geri çıksın istiyodum biraz öyle durduk sonra eğildi ve öpmeye başladı duduklarımdan öperken yavaş yavaş geri çekiyordu koca sikini öpmeyede devam ediyordu dili resmen ağzımın içindeydi ve birden kökledi göt deliğim yırtıldı sandım bağıramadım da öpüştüğümüze sonra girip çıkmaya başladı sanki rahatlıyordum her girip çıkışında sonra hızlanmaya başladı canım yanıyordu ama zevkte alıyordum arada da götümden çıkıp amımada giriyordu götümden çıkıp amıma girdiğinde amım amımdan çıkıp götüme girdiğinde de götüm acıyordu hızlı hızlı bi makine gibi giriyordu koca elleriylede memelerimi patlatırcasınsa sıkıyordu ve yine boşaldım domalık olduğuma tekrar amıma doğru baktım bu sefer benim boşaldıklarım amımdan yatağa akıyordu onun boşaldıklarıyla beraber o kadar uzun yaptı ki yaklaşık bi saat göt deliğim artık foloş olmuştu bazen sikini çıkarıp deliğimin içine tükürüyordu hissediyordum her tükürüşünde götümden gelen ses değişiyordu o gün boyunca yakşaık 4-5 sefer önden arkadan yaptık ben kaç sefer boşaldım hiç sayamadım kocamda çok iyi sikti beni o gün bitti ve gitti 3 gün boyunca her gün sikiştik rahat rahat we serdar abiyle hala arada sikişiyoruz arkadan da yapıyor çok hoşuma gidiyor başkalarıylada bu olaydan sonra önden ve arkan yapmaya devam ettim bu yazıyı yazana kadar yaklaşık 17-18 kişiyle oldu yapıyorum her biriyle 10 nun üzerinde birlikte oldum ve olmayada devam edicem ama en güzeli serdar abi kalın sikli erkeğim benim okuduğunuz için teşekkür ederim valla rahatladım bunu .... öznur...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...