En Çok Okunan Hikayeler

4 Ocak 2013 Cuma

Arkadaşımın annesi ile seviştik

ben tüik e göre genç yaş grubuna giren bir cocuğum sizlere bu sene başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.

ben bir gün arkadaşımın evine gittim arkadaşımın anneside çok güzel giyinen dar kıyafetler giyen kıyafetleri giydimi heryeri belli olan bir kadındı.arkadaşımın annesi ,ben ve arkadaşım ,arkadaşıma ceket bakıyorduk. ceketi bilgisayardan bakıyorduk. annesi ayağını uzatmıştı bende oturduğum sandelyeyi biraz bilgisayara doğru yaklaştırdım. yaklaştırınca ayağım arkadaşımın annesinin vücuduna deymeye başladı.

sonra ben ayağımı biraz oynatmaya başladım ve yavaş yavaş götüne goğru yaklaştırdım ve sonunda ayağım arkadaşımın annesinin götündeydi ben biraz oynatım arkadaşımın annesi zevk almaya başlamıştı biraz böyle sürdü sonra masanın üstünde kalem vardı arkadaşımın annesi kalemi yere attı ve bana alırmısın dedi bende alırım dedim arkadaşımada bana su getir diye mutfağa yolladı ben tam kalemi alırken kafamdan tutu ve amına doğru yaklaştırdı tayt giymişti herşeyi belli oluyordu ve bana dediki birazdan burası senin olacak .ben çostum ve sonra ayağa kalktım arkadaşımda gelmişti biz ceket bakmaya devam ettik.sonunda ceketi beğendik .

arkadaşımın babası işteydi kardeşi arkadaşına gitmişti biz evde üç kişiydik annesi arkadaşımı bir eve gönderdi ama ev çok fazla uzaktı.arkadaşım buda gelsin falan dedi benim için.sonra annesi bir bahane buldu ve arkadaşımı yolladı sonra biz evde sadece ikimiz kalmıştık.annesi beni gel diyip yatak odasına götürdü g ve annesi beni yalamaya başladı benim daha ilkti ama o daha önce yaptırmıştı.sonra ben onu yalamya başladım.derken annesi soyundu kalın kalın memeleri vardı çok olgun birde amı varda bende soyundum ikimiz cırılçıplaktık sonra ben annesine soktum ilk deneyimimdi ama çok güzeldi aradan 15 dk falan geçti ikimizde coşmuştuk hızlı hızlı sokup çıkarıyordum annesi daha fazla, daha fazla diye bağırıyordu ama öyle bir inliyorduki çok hoşuma gidiyordu\" ahhhhhhhhhhhhhhhh\" 1ıhhhhhhhhhhhhhhhhhh\" diye sonra aradan 30 dk geçmişti annesi banyoya girdi bendde ardından girdim banyoda bir daha siktim o günden beri benden utanıyo bügün anlatacaklarım bu kadar. daha fzla haberlerle dönücem

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

hikeyelere yorum yapabilirsiniz sizde hikaye göndermek isterseniz yenibloglar@gmail.com adresine gönderin ...